Arla Foods in Nijkerk is door Advantage Group voor het 11de jaar uitgeroepen tot de beste leverancier in de zuivelcategorie. Daarnaast wordt het zuivelbedrijf ook als beste beoordeeld in Food & Beverages voor e-commerce.
Voor het klanttevredenheidsonderzoek vroeg Advantage Group de retailpartners van Arla naar hun ervaringen, met name naar strategie, operatie, klantenservice, marketing, innovatie en mensen van Arla Foods.
Esther Tromp- Strijdveen, Senior Director Sales bij Arla Foods Nederland: “Voor het elfde jaar op rij erkend worden als de beste zuivelleverancier door onze partners is een enorme eer en bevestigt de kracht van onze samenwerkingen. Het is een resultaat van de toewijding van ons team en onze voortdurende focus op duurzaamheid, kwaliteit, innovatie en betrouwbare partnerships. Dit motiveert ons om steeds beter te blijven presteren, voor zowel onze klanten als de consument.”
Ook in e-commerce
“We hebben ons gericht op het versterken van digitale samenwerkingen met retailers. Deze inspanningen hebben geleid tot een hoge score in het segment Food & Beverages binnen e-commerce. We hebben samengewerkt aan innovatieve omnichannel-campagnes, retailmedia en co-creatie, wat zichtbaar zijn vruchten afwerpt,” aldus Eric Smeding, Head of E-commerce van Arla Foods Nederland.
Over Arla Foods
Arla Foods is een internationale zuivelcoöperatie met 8000 melkveehouders in 7 landen: Denemarken, Zweden, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, België en Luxemburg. Arla Foods is de grootste producent van biologische zuivel ter wereld en is daarin ook in Nederland marktleider. Arla Foods Nederland heeft als missie om het makkelijker te maken voor mensen om gezonder te leven, dankzij gezonde voeding, op een zo duurzaam mogelijke manier voor planeet, mensen en dieren. In Nederland voert de zuivelcoöperatie de volgende merken: Arla biologisch, Arla Skyr, Arla Lactofree, Melkunie, Melkunie PROTEIN, Melkunie Breaker, Jörd, Apetina, Lurpak en Castello.