Fast Fruit lanceert een vernieuwde verpakking voor zes varianten en -mixen waaronder nieuwe proteïne-smoothies. Het vers gevroren fruit zit in portieverpakkingen die het eten van vers fruit gemakkelijjk maken. De vernieuwde verpakking bevat serveersuggesties en het bedrijfsmanifest op de achterkant.
De rebranding van Fast Fruit is meer dan een facelift; het concept wil ook de categorie vriesvers fruit nieuw leven inblazen. Met de frisse, dynamische uitstraling knipoogt het logo naar herkenbare fruitstickers en de naam naar fast food.
Diepvriesfruit van hoge kwaliteit
Slechts 25 procent van de supermarktbezoekers loopt doelgericht naar het diepvriesschap. Het lijkt bijna vergeten terrein. Dit terwijl diepvriesfruit vaak van hoge kwaliteit is. De vruchten worden geplukt op het piekmoment van rijpheid en direct in losse stukjes ingevroren. Hierdoor plakt het fruit niet aan elkaar en kan het meteem in de gewenste portie worden geconsumeerd.
Categorie vriesvers fruit vernieuwen
De rebranding van Fast Fruit is meer dan alleen een facelift; het concept wil ook de categorie vriesvers fruit nieuw leven inblazen. Met de frisse, dynamische uitstraling knipoogt het logo naar de herkenbare fruitstickers en de naam naar fast food.Dit om consumenten aan te moedigen om te kiezen voor gezondheid en gemak.
Fast Fruit heeft diverse fruitcombinaties ontwikkeld. Daarmee komen in een handomdraai ontbijtjes, desserts, smoothies en fruitsnacks rechtstreeks uit de vriezer.
De zes nieuwe verpakkingen zijn Açai Drops, Blauwe Bessen, Mango Papaya Pitaya, Banaan Mango Ananas, Banaan Kers Proteïne Smoothie en Appel Banaan Proteïne Smoothie.
Ze zijn te koop bij Albert Heijn, Plus, Dekamarkt, Coop, Jumbo, Boon’s, Vomar, Picnic.
Over Fast Fruit
Fast Fruit komt uit de koker van Frio Food, dat een portfolio biedt van eigen A-merken in het vriesvers-segment. Frio Food is specialist in het bedenken, uitwerken, en produceren van nieuwe vriesvers-concepten en -producten.
www.fastfruit.nl